Τεχνολογία F1 στους κινητήρες της Renault

Τεχνολογία F1 στους κινητήρες της Renault
Στο κέντρο των τεχνολογικών εξελίξεων βρίσκεται η Renault η οποία έχει εξελίξει μια σειρά από τεχνολογικές εφαρμογές που χρησιμοποιούνται στην F1 προκειμένου να τις εντάξει στα μοντέλα παραγωγής της.

Μάλιστα η Renault παρουσιάζει τη νέα οικογένεια κινητήρων με την κωδική ονομασία HR13. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα νέα Scenic και Grand Scenic.

Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.3 λίτρων και θα είναι διαθέσιμος σε μία σειρά εκδόσεων με απόδοση από 115 έως και 160 ίππους. Διαθέτει μια σειρά από προηγμένες τεχνολογίες όπως ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, ο νέος κινητήρας ξεχωρίζει τόσο για την απόδοση, όσο και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας. 

Αντίστοιχα η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, προσφέρουν κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, με παράλληλα εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες.

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software