clock Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017 | 3:02:09 πμ

Διατροφικές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά

ΑΘΗΝΑ 21/04/2017

Θέλεις να χάσεις βάρος. Έχεις όμως αναρωτηθεί ποιες είναι οι συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά; Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Μαριέττα Μαρκούση τις αναλύει:

1. Να παραλείπεις το πρωινό γεύμα.
Το πρωινό γεύμα είναι πολύ σημαντικό γιατί μας βοηθάει να ξυπνήσουμε τον μεταβολισμό μας και να αυξήσουμε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα προκειμένου ο οργανισμός μας να είναι σε θέση να «διαχειριστεί» τα επόμενα γεύματα που θα ακολουθήσουν. Πολλές φορές ακούω από πελάτες μου ότι τις ημέρες που παίρνουν πρωινό πεινάνε συχνότερα και αυτό το θεωρούν κακό.

Στην ουσία όμως αυτό είναι θεμιτό και έτσι μαθαίνουμε τον οργανισμό μας να πραγματοποιεί επιτυχώς πέψη και απορρόφηση των κεντρικών γευμάτων. Ξεκινήστε λοιπόν την ημέρα σας με ένα πρωινό όπως το γάλα με δημητριακά πρωινού, το οποίο αποτελεί μία λύση γρήγορη και σωστή, μιας και περιλαμβάνει όλες τις ομάδες μακροθρεπτικών συστατικών (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά).

2. Να μην τρως αρκετά φρούτα. Τα φρούτα αποτελούν μία διατροφική ομάδα η οποία είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα ενώ παράλληλα συστήνεται να καταναλώνονται καθημερινά. Πέταξε λοιπόν κάθε πρωί στην τσάντα σου δύο από τα εποχιακά φρούτα και σίγουρα θα μπορέσεις να εξοικονομήσεις 5 λεπτά μέσα στην ημέρα για να τα καναλώσεις!

3. Η υπερκατανάλωση και προσκόλληση στα light φαγητά. Η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων έχει εξελιχθεί αρκετά προκειμένου να μας δίνεται η δυνατότητα να μειώνουμε σε κάποια γεύματα τις θερμίδες μας μέσω την κατανάλωσης light προϊόντων. Αυτό δεν θα πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να συνεπάγεται ότι η διατροφή μας θα πρέπει να αποτελείται μόνο από light φαγητά, τα οποία και ως επί το πλείστον θα υπερκαταναλώνουμε.

Το μέτρο είναι η λύση. Παράλληλα θα συμβούλευα να μην ξεχνάμε τη γεύση στη διατροφή. Οπότε, μία μικρή υποκατάσταση κάποιων τροφών με τις αντίστοιχες light επιλογές τους δεν είναι κακή - αρκεί να μην καταλήγει να αποτελεί αποκλειστική επιλογή δίχως μέτρο.

4. Να παραλείπεις γεύματα ή ενδιάμεσα σνακ, για να «γλιτώσεις» θερμίδες. Παρότι πλέον ακούμε πολύ συχνά το πόσο σημαντικό είναι να τρώμε συχνά και μικρά γεύματα, πολλοί επιμένουν να πιστεύουν ότι η αποφυγή κάποιου γεύματος ή σνακ θα βοηθήσει να χάσουμε, ενδεχομένως, πιο γρήγορα κιλά.



Σχετικά Videos