clock Κυριακή, 23 Απριλίου 2017 | 10:48:40 μμ

Νέο κατάστημα Christian Dior στο Τόκιο

ΑΘΗΝΑ 20/04/2017

Ο Christian Dior εγκαινίασε το νέο του κατάστημα στο Τόκιο με ντεφιλέ χθες στον κήπο της ταράτσας του Ginza Six, ενός πολυτελούς εμπορικού κέντρου όπου τα μοντέλα παρουσίασαν τις νέες κολεξιόν της Μαρία Γκράτσια Κιούρι, της καλλιτεχνικής διευθύντριας του οίκου υψηλής ραπτικής.

Υπογραμμίζοντας τη σχέση του Ντιορ με τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, που είναι "σημαντική αγορά" για την εταιρία, η καλλιτεχνική διευθύντρια εμπνεύστηκε από τα άνθη κερασιάς και το φόρεμα "γιαπωνέζικος κήπος" του οίκου του 1953 για τις τελευταίες της δημιουργίες.

Τα εγκαίνια του Dior Ginza πραγματοποιούνται τη στιγμή που οι δαπάνες των τουριστών στην Ιαπωνία έφθασαν σε πρωτοφανή υψηλά επίπεδα αλλά η αύξησή τους μειώθηκε εν μέρει λόγω του περιορισμού των δαπανών των κινέζων τουριστών.

Ο Σίντνεϊ Τολεντάνο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Dior, μέλους του ομίλου LVMH, δήλωσε ωστόσο ότι δεν ανησυχεί θεωρώντας τη σημερινή κατάσταση κυκλική σε σχέση με τα τελευταία 20 χρόνια.

"Αυτό που θέλουμε να κάνουμε στην Ιαπωνία, είναι να στοχεύσουμε στην τοπική αγορά. Στοχεύουμε στους ιάπωνες πελάτες" οι οποίοι ήταν επί μακρόν "σούπερ πελάτες για τα είδη πολυτελείας και τη μόδα. Η δραστηριότητά μας δεν βασίζεται στον τουρισμό. Ο στόχος μου σε μια χώρα ήταν πάντα να έχω ένα πολύ ισχυρό τοπικό πρόγραμμα", τόνισε.

Εκτός από τις οκτώ νέες κολεξιόν που υπογράφει η Κιούρι, ο γαλλικός οίκος επωφελήθηκε από την ευκαιρία για να παρουσιάσει για πρώτη φορά την ανδρική σειρά για το φθινόπωρο του 2017.

Το νέο κατάστημα καταλαμβάνει πέντε ορόφους μέσα στο Ginza Six, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στη δημοφιλή συνοικία του Τόκιο με τα 241 καταστήματα μεταξύ των οποίων οι φίρμες Celine, Saint-Laurent και Valentino, τα μισά από τα οποία είναι οι ναυαρχίδες των αλυσίδων.

Η ιαπωνική κυβέρνηση θέλει ουσιαστικά να διπλασιάσει τον αριθμό των ξένων επισκεπτών ώστε αυτοί να ανέρχονται σε 40 εκατομμύρια ετησίως έως το 2020, όταν το Τόκιο θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Σύμφωνα με την Bain & Company, ο κύκλος εργασιών για το 2016 προσωπικών πολυτελών προϊόντων στην Ιαπωνία ανήλθε σε 22 δισεκατομμύρια ευρώ, στη δεύτερη θέση μετά τις ΗΠΑ, από τα οποία το 30% προέρχεται από δαπάνες τουριστών.


Σχετικά Videos