Αποκάλυψη: Νέο Ford Edge

Αποκάλυψη: Νέο Ford Edge
Η Κολωνία, μια καλά οργανωμένη γερμανική πόλη, δεν έχει κάποιο ιδιαίτερα διάσημο αξιοθέατο για να σε προσελκύσει. Κι όμως, την Τρίτη 25 Ιούνη αποτέλεσε πόλο έλξης καθώς μαζεύτηκαν εκεί, καλεσμένοι της Ford, επιλεγμένοι δημοσιογράφοι από όλη την Ευρώπη για να δουν από κοντά, για πρώτη φορά, τη ναυαρχίδα των SUV της μάρκας.
 
Χαρισματικό, ευρύχωρο και κομψό
Αυτοί είναι οι χαρακτηρισμοί που ακούσαμε πολλές φορές από τα χείλη όσων μας μίλησαν για το Edge, μεταξύ των οποίων και ο Stephen Odell, Πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Για το “χαρισματικό” έχουμε κάποια στοιχεία που μας προϊδεάζουν θετικά, όπως η τεχνολογία που κουβαλά και οι δυνατοί diesel κινητήρες αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την οδηγική παρουσίαση για την τελική κρίση. Για τα άλλα δύο όμως μπορούμε να υπερθεματίσουμε από τώρα. Σχεδιαστικά το Edge σε κερδίζει με την επιβλητική του όψη. Το μάτι σταματά για ώρα στην περίοπτη χρωμιωμένη μάσκα που πλαισιώνεται από τους στενόμακρους εμπρός προβολείς. Οι μαύρες ποδιές στο κάτω μέρος που διατρέχουν περιμετρικά το αμάξωμα ενισχύουν τη δυναμικότητα του σχήματος, ενώ στο πίσω μέρος τις εντυπώσεις κλέβουν τα τρισδιάστατα φώτα LED που ενώνονται μεταξύ τους με μια λεπτή κόκκινη φωτεινή φάσα.

Στο εσωτερικό όλα φωνάζουν Ford, που σημαίνει προσεγμένα υλικά, σύγχρονη σχεδίαση και πλούσιος εξοπλισμός προηγμένης τεχνολογίας. Ιδιαίτερα ευχάριστη εντύπωση μας έκανε η ευρυχωρία. Παρά το γεγονός πως το Edge που περιεργαστήκαμε στο σταντ της παρουσίασης διέθετε πανοραμική ηλιοροφή, το διαθέσιμο ύψος της καμπίνας είναι πολύ μεγάλο και συνδυάζεται με αντίστοιχο αέρα για τα γόνατα. Με άλλα λόγια, το στοίχημα της κομψότητας και της ευρυχωρίας είναι ήδη κερδισμένο.
 
Δύο Super Diesel
Στην Ευρώπη, το Ford Edge θα διατίθεται με δύο εκδόσεις του 2λιτρου Duratorq TDCi diesel κινητήρα. Η πρώτη συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και αποδίδει ισχύ 180 ίππων και ροπή 400 Nm, εκπέμποντας CO2 μόλις 149 g/km. Η ακόμη πιο ισχυρή συνδυάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PowerShift που έχει και χειριστήρια στο τιμόνι (paddles) και αποδίδει 210 PS και 450 Nm, με προβλεπόμενες εκπομπές CO2 159 g/km. 

Αν και ακόμη δεν έχουμε στοιχεία επιδόσεων ή κατανάλωσης, η υψηλή αποδοτικότητα εγγυάται πως το Edge θα είναι ταχύτατο αλλά και οικονομικό. Στο δρόμο, το Edge αναμένεται να είναι Ford, δηλαδή ασφαλές, αποτελεσματικό και ευχάριστο. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε αυτό θα συμβάλλουν η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση Integral-link και η στιβαρή δομή του αμαξώματος.
 
Πιστό στην κορυφαία τεχνολογία
Δεν υπάρχει Ford από το Fiesta και πάνω που να μην διαθέτει την “τελευταία λέξη” σε συστήματα προηγμένης τεχνολογίας που είτε φροντίζουν για την ασφάλεια είτε εξασφαλίζουν κορυφαίο επίπεδο άνεσης και ψυχαγωγίας. Το Edge, όντας η ναυαρχίδα των SUV της μάρκας, υιοθετεί πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και infotainment. Κατ’ αρχήν, διαθέτει το Adaptive Steering, για ευκολότερους ελιγμούς και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση, όπως και το Active Noise Cancellation που χρησιμοποιεί τρία μικρόφωνα στην καμπίνα και παράγει ηχητικά κύματα αντίθετης φάσης μέσω του ηχοσυστήματος που αναβαθμίζουν τόσο τον ήχο του κινητήρα όσο και το περιβάλλον της καμπίνας. 
Παρών είναι και το Front Split View Camera που διευκολύνει το Edge να διασχίσει μία διασταύρωση ή να παρκάρει σε χώρους με περιορισμένη ορατότητα, χάρη σε ένα σύστημα κάμερας 180 μοιρών εγκατεστημένο στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Άλλες τεχνολογίες του νέου Edge είναι οι:
  • Σύστημα αυτόματου ανοίγματος του πορτμπαγκάζ Hands-Free Tailgate.
  • SYNC 2, το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας και φωνητικού ελέγχου της Ford
  • Adaptive Cruise Control με Collision Mitigation και Forward Alert.
  • Βελτιωμένο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος Active Park Assist με Perpendicular Parking και Cross Traffic Alert.
  • Πίσω ζώνες ασφαλείας με ενσωματωμένο αερόσακο (Inflatable Rear Seatbelts).
  • Σύστημα τετρακίνησης Intelligent All Wheel Drive με Torque Vectoring Control και Curve Control.
  • Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Active City Stop.
  • Blind Spot Information System.
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας Lane Keeping Aid.
  • Αναγνώριση οδικών σημάτων Traffic Sign Recognition.
  • Θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα.
 
Στην Ευρώπη το Edge αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2015, πλαισιώνοντας τα νέα Kuga και EcoSport.

Πηγή: www.gocar.gr

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software