Νέο Volvo XC90: με κινητήρες 190 - 400 ίππων

Νέο Volvo XC90: με κινητήρες 190 - 400 ίππων
Τις πρώτες λεπτομέρειες για τους κινητήρες που θα κινούν το νέο XC90 έδωσε η Volvo στη δημοσιότητα. Όλοι τους ανήκουν στη νέα οικογένεια δίλιτρων τετρακύλινδρων κινητήρων Drive-E και αποδίδουν ισχύ από 190 έως και 400 ίππους, ενώ οι εκπομπές CO2 θα είναι πολύ χαμηλές για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, φτάνοντας έως και το επίπεδο των 60 g/km. 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά αναμένονται να έχουν οι δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, D4 και D5. Για όσους προτιμούν τη βενζίνη, διαθέσιμες θα είναι οι Τ5 και Τ6 ενώ στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Τ8 έκδοση, με υβριδική τεχνολογία, παρόμοια με αυτήν που η Volvo παρουσίασε στο V60 Plug-in Hybrid! Πιο αναλυτικά, οι επιλογές σε κινητήρες έχουν ως εξής:

Πετρέλαιο
D5 με ισχύ 225 ίππους, 470 Nm ροπής και κατανάλωση περίπου 6 lt/100 km. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει διπλή υπερτροφοδότηση: ένας μηχανικός υπερσυμπιεστής (κομπρέσορας) λειτουργεί άμεσα από την περιοχή των στροφών πάνω από το ρελαντί, χαρίζοντας αμεσότητα και γραμμική λειτουργία που συναντάται στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες πολύ υψηλής ισχύος, ενώ ένας υπερσυμπιεστής καυσαερίων (turbo) ενεργοποιείται όταν η ροή αέρα γίνεται μεγαλύτερη.
D4 turbodiesel με ισχύ 190 ίππους, 400 Nm ροπής και κατανάλωση περίπου 5 lt/100 km.
 
Βενζίνη
Τ6 με ιπποδύναμη 320 ίππων, 400 Nm ροπής και διπλή υπερτροφοδότηση όπως και στον D5, με συνδυασμό μηχανικού υπερσυμπιεστή (κομπρέσορα) και υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo).
Τ5 με ισχύ 254 ίππους και 350 Nm ροπής.
 
Υβριδική έκδοση
Τ8 ‘Twin Engine’: η υβριδική έκδοση του νέου XC90 είναι η κορυφαία στη γκάμα με ισχύ 400 ίππους και εκπομπές ρύπων CO2 μόλις 60 g/km. Πρόκειται ουσιαστικά για την τεχνολογία που γνωρίσαμε στο V60 Plug-in Hybrid. Η διαφορά εδώ είναι ότι το σύστημα διαθέτει βενζινοκινητήρα, δίλιτρο τεχνολογίας Drive-E, με υπερσυμπίεση και turbo, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 80 ίππων (60 kW) δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Η αυτονομία μόνο με ηλεκτροκίνηση θα είναι περίπου 40 km ενώ η αποδιδόμενη ροπή θα ξεπερνά τα 638 Nm.

Πηγή: www.gocar.gr
Powered by TUODY Software