Αέρας ενός παγκόσμιου best-seller για το νέο Honda Super Cub C125

Αέρας ενός παγκόσμιου best-seller για το νέο Honda Super Cub C125

Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958 και από τότε κατάφερε να δημιουργήσει από μόνο του μια ολόκληρη κατηγορία. Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες, που το ανέδειξε ως το πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο.

Όλο αυτό το διάστημα, το Super Cub πρόσφερε στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και πρακτικότητα. Στοιχεία παρέμειναν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου. Φέτος, η Honda αποκαλύπτει το Super Cub C125, μία εξέλιξη του θρυλικού παπιού και σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στη μακροχρόνια ιστορία του, σχεδιασμένο για το σύγχρονο ρυθμό ζωής των μεγάλων πόλεων.

Ενώ εμφανισιακά δεν αποκλίνει από τη κλασική φόρμα, μία αύξηση στην ισχύ και τη ροπή λόγω του κινητήρα 125cc βοηθά το Super Cub να μην εγκλωβίζεται στην κυκλοφορία της πόλης. Ο αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει επίσης αναβαθμιστεί με κριτήριο την αυξημένη ισχύ και τις πολύ ομαλές, αθόρυβες αλλαγές σχέσεων. Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα.

Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο προσφέρουν μία ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση συμπεριφορά με εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος. Φωτισμός full LED προσδίδει μία σύγχρονη νότα, ενώ το Smart Key είναι ιδιαίτερα πρακτικό στην καθημερινότητα.

Μία νότα σύγχρονης εποχής είναι το Honda Smart Key. Σύμφωνα με αυτό δεν χρειάζεται κλειδί, καθώς το παπί είναι έτοιμο για εκκίνηση κάθε στιγμή. Επίσης, ελέγχει το immobiliser αποτρέποντας τους κλέφτες και εφοδιάζεται με λειτουργία "ανταπόκρισης" μέσω της οποίας τα φλας αναβοσβήνουν πιέζοντας ένα μπουτόν για να βρίσκει ο αναβάτης εύκολα το όχημά του σε πολυσύχναστους χώρους στάθμευσης.

Το Super Cub C125 είναι απολαυστικό και ευκολοδήγητο και μπορεί να θεωρηθεί ως το ιδανικότερο μέσο μετακίνησης στην πόλη. Το βάρος με τα υγρά είναι 109 κιλά. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διαδρομή 100mm, με δύο πίσω αμορτισέρ 84mm να απορροφούν τους κραδασμούς, ενώ οι κομψοί τροχοί από χυτό αλουμίνιο 17-ιντσών προσδίδουν ευστάθεια και ακρίβεια διεύθυνσης.

Ο αερόψυκτος, διβάλβιδος κινητήρας ψεκασμού καυσίμου SOHC 125cc έχει βελτιωθεί αισθητικά με ένα ματ μεταλλικό φινίρισμα και λεπτομέρειες χρωμίου που του χαρίζουν premium εμφάνιση, ενώ παράλληλα έχει αναβαθμιστεί εσωτερικά για βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.

Ο θόρυβος από τον κινητήρα περιορίζεται στο ελάχιστο χάρη στη χρήση καινούριων τύπων γραναζιών. Ρουλεμάν έχουν προστεθεί στον μύλο για πιο ομαλή αλλαγή σχέσεων. Η μέγιστη ισχύς των 9,65 ίππων αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή των 10,4Nm στις 5.000 σ.α.λ.

Το νέο μοντέλο για τα 66,7 χιλιόμετρα χρειάζεται μόλις ένα λίτρο βενζίνης απολαμβάνοντας αυτονομία περίπου 245 χιλιομέτρων από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 3,7 λίτρων.

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software