Skoda Fabia Monte Carlo: Χαμηλή κατανάλωση και εξαιρετικές επιδόσεις

Skoda Fabia Monte Carlo: Χαμηλή κατανάλωση και εξαιρετικές επιδόσεις

Είναι -πλέον- γνωστό ότι εδώ και πολλά χρόνια η Skoda έχει αλλάξει. Πέρασε σε μια άλλη διάσταση, αναβαθμίζοντας κατά πολύ τις υπηρεσίες, το ύφος και τη δυναμική της.

Σε κάθε νέο μοντέλο η διαφορά γίνεται εύκολα αντιληπτή. Δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε μοντέλα όπως το Kodiaq, το Karoq και πολύ σύντομα το Kamiq, ενώ η εταιρία δείχνει ότι κάνει την υπέρβαση με το Scala το οποίο ανήκει στη κατηγορία των πεντάθυρων hatchback (θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία τους επόμενους μήνες).

Όσον αφορά το Skoda Fabia Monte Carlo βλέπουμε ότι δεν έχει πολλές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις από το Fabia. Όμως αυτές είναι αρκετές για να φρεσκάρουν το μοντέλο. Διαθέτει νέα μάσκα, έχουν επανασχεδιαστεί τα εμπρός φώτα, καθώς ο προφυλακτήρας έχει ενσωματωμένα τα φώτα ομίχλης.

Ο τρικύλιδρος κινητήρας του ενός λίτρου με τους 95 ίππους και το νέο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Monte Carlo, του μοντέλου δηλαδή που οδηγήσαμε, μας άρεσε σε μεγάλο βαθμό, ενώ διαπιστώσαμε ότι έχουμε να κάνουμε μ’ ένα νέο καλοστημένο αυτοκίνητο.

Δυνατός κινητήρας από χαμηλά δείχνει ότι δεν στερείται ροπής και δύναμης, ενώ υπάκουσε στις απαιτήσεις μας είτε στην ευθεία, είτε σε κλειστές στροφές. Ο κινητήρας ήταν δυνατός από τις 1.500 στροφές και οι επιδόσεις εξαιρετικές. Μάλιστα από την στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα το μοντέλο χρειάστηκε 10,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα έφθασε τα 184 χλμ./ώρα.

Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις της με μήκος 3,99 μ. και μεταξόνιο 2,47 μ. η Skoda Fabia προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις επιβάτες, ενώ ο πέμπτος επιβάτης θα κάνει αρκετές υποχωρήσεις. Διαθέτει αποθηκευτικό χώρο που είναι ικανός να καλύψει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας. Αγγίζει τα 330 λίτρα που -αν διπλωθούν τα πίσω καθίσματα- μπορεί να αυξηθεί στα 1.150 λίτρα.

Επίσης, στο εσωτερικό μας άρεσε η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή τους, η λιτή κεντρική φωτιζόμενη κονσόλα, οι κόκκινες διακοσμητικές ραφές στα υποβραχιόνια των μπροστινών θυρών και στο μπροστινό κεντρικό υποβραχιόνιο.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι έχουμε να κάνουμε με μια ανανεωμένη Fabia, που ο οδηγός παίρνει περισσότερα από αυτά που περιμένει. Η οδηγική συμπεριφορά είναι εξαιρετική και η πρόσφυση στο δρόμο πολύ καλή. Στιβαρό και δεμένο δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτε από μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Στον ανοιχτό δρόμο ο οδηγός αισθάνεται ασφάλεια ακόμη και αν ανεβάσει ταχύτητα, ενώ το ταξίδι γίνεται χωρίς κούραση και θορύβους.

Το σημαντικότερο όλων είναι η χαμηλή κατανάλωση, αφού καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής ο μέσος όρος κατανάλωσης ήταν λίγο πιο κάτω από τα 6 λίτρα για τα 100 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής στοιχίζει 14.400 ευρώ και μπορεί να ικανοποιήσει όλους όσοι το επιλέξουν, αφού θα έχουν στη διάθεσή τους ένα όχημα που σίγουρα θα τους προσφέρει και κάτι παραπάνω από αυτό που περιμένουν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Powered by TUODY Software