Οι σπορ τεχνολογίες του νέου Ford Focus ST απογειώνουν τις επιδόσεις του

Οι σπορ τεχνολογίες του νέου Ford Focus ST απογειώνουν τις επιδόσεις του

Το δυνατό έγινε δυνατότερο. Ο λόγος για το νέο πεντάθυρο Ford Focus ST που απέκτησε εκπληκτικές επιδόσεις, αφού από την στάση έως τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 5,7 δευτερόλεπτα. Επίδοση καλύτερη κατά 0,8 δευτερόλεπτα σε σχέση με εκείνη του μοντέλου προηγούμενης γενιάς.

Ο βενζινοκινητήρας 2.3L EcoBoost με μέγιστη ισχύ 280 ίππων (30 επιπλέον συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο) είναι ιδανικός για το νέο μοντέλο που το κάνει να ξεχωρίζει από αυτό της προηγούμενης γενιάς. Η τεχνολογία υπερσυμπίεσης Twin-Scroll συνεισφέρει ώστε ο κινητήρας να αποδίδει μέγιστη ροπή 420 Nm η οποία εξασφαλίζει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.

Την ίδια στιγμή, ένα καινοτόμο anti-lag σύστημα επιτρέπει την ταχεία ανάπτυξη της πίεσης υπερπλήρωσης ανάλογα με τις απαιτήσεις. Επίσης, η δυνατότητα flat-shift του εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, καθώς και το Launch Control συμβάλλουν με τη σειρά τους στην περαιτέρω βελτίωση της επιτάχυνσης από στάση.

Ο υπερσυμπιεστής twin-scroll χαμηλής αδράνειας του 2.3L EcoBoost κινητήρα του νέου Focus ST εκμεταλλεύεται πιο αποτελεσματικά τα καυσαέρια για βελτιστοποίηση της ενέργειας που μεταφέρεται στην τουρμπίνα παράγοντας ταχύτερα μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης που έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη ισχύ.

Η συμπεριφορά του νέου Focus ST στις ευθείες είναι άριστη που αναβαθμίζεται με τη χρήση του πρώτου ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού της Ford για προσθιοκίνητο μοντέλο. Ενσωματωμένο στο εξάρι μηχανικό κιβώτιο, καθώς και στο επτατάχυτο αυτόματο για τα μοντέλα 2.3L EcoBoost, το σύστημα χρησιμοποιεί υδραυλικούς συμπλέκτες για την κατανομή μέχρι και του 100% της διαθέσιμης ροπής στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση. Το αποτέλεσμα είναι η αυξημένη ευελιξία και η σημαντική μείωση της υποστροφής κατά την επιτάχυνση, τόσο μέσα στη στροφή όσο και κατά την έξοδο από αυτή.

Το Focus ST προσφέρει επίσης μεγαλύτερη ισχύ πέδησης ακόμα και σε σύγκριση με εκείνη της προηγούμενης γενιάς του Focus RS, διαθέτοντας εμπρός δισκόφρενα με διάμετρο 330 mm σε συνδυασμό με δαγκάνες δύο εμβόλων διαμέτρου 44 mm. Επίσης, το σύστημα πέδησης παρέχει καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ αυξάνοντας ταχύτερα την πίεση πέδησης που έχει ως αποτέλεσμα την βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας φρεναρίσματος.

Το νέο Focus ST διατίθεται από το λανσάρισμα σε πεντάθυρες και wagon εκδόσεις αμαξώματος, με βενζινοκινητήρα 2.3L EcoBoost απόδοσης 280 ίππων και 2.0L EcoBlue diesel με ισχύ 190 ίππων σε συνδυασμό με εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια. Οι πεντάθυρες και wagon εκδόσεις του νέου Focus ST 2.3 EcoBoost με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο θα λανσαριστούν από το φθινόπωρο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Powered by TUODY Software