Πρώτη δοκιμή του νέου Renault Clio στην Ελλάδα

Πρώτη δοκιμή του νέου Renault Clio στην Ελλάδα

Μια από τις πιο δύσκολες αποστολές για κάθε καινούργιο μοντέλο είναι η επανάληψη της εμπορικής επιτυχίας του προκατόχου του. Στην περίπτωση του νέου Renault Clio, η αποστολή του έχει έναν ακόμη υψηλότερο βαθμό δυσκολίας.

Η πέμπτη γενιά του γαλλικού αυτοκίνητου της κατηγορία Β, καλείται να επαναλάβει την εντυπωσιακή καριέρα του απερχομένου μοντέλου.

Το αυτοκίνητο που διαδέχεται ήταν το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στη Γαλλία, ενώ κατέκτησε και την κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας Β στην Ευρώπη, από το 2013 και μετά. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι το Renault Clio σημείωνε αύξηση πωλήσεων κάθε χρόνο, από το 2012 έως το 2018.

H πρώτη δοκιμή του νέου Renault Clio στην Ελλάδα, έγινε με την έκδοση που φέρει τον κινητήρα Tce 1.0 100 ίππων. Το νέο γαλλικό μοντέλο, δεν ακολούθησε την γνωστή τακτική στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, που θέλει την ριζική αλλαγή της εμφάνισης όταν αλλάζει η γενιά.

Προτιμήθηκε από την ομάδα εξέλιξης, η διατήρηση της βασικής φόρμας και η προσπάθεια εξαντλήθηκε με την προσθήκη μερικών νέων στοιχείων και μικρών αλλαγών.

Όπως διαπιστώθηκε, η νέα γενιά υπηρετεί τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις και έχει μοντέρνα εμφάνιση.

Το βάρος της εξέλιξης δόθηκε στην αναμόρφωση του εσωτερικού χώρου. Εδώ υιοθετήθηκε μια νέα φιλοσοφία σχεδίασης, καθορισμού των όγκων και εμφάνισης. Το αποτέλεσμα είναι καλό και όπως διαπιστώθηκε ικανοποιεί τις σύγχρονες τάσεις.

Ειδικότερα, επιλέχθηκαν νέα καθίσματα μεγαλύτερων διαστάσεων τα οποία προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη και δεν κουράζουν τους επιβάτες στα ταξίδια. 'Αλλαξε όλο το τμήμα του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. Τοποθετήθηκε μια νέα κατασκευή η οποία φέρει και την κεντρική οθόνη. 

Ένα από τα βασικά στοιχεία του Smart Cockpit στο νέο Clio είναι η οθόνη αφής 9,3'' του συστήματος multimedia, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει εξοπλίσει ποτέ κάποιο μοντέλο της Renault.

Αυτό το κάθετα διαμορφωμένο tablet με την κοίλη οθόνη, αυξάνει οπτικά τον όγκο του ταμπλό και βελτιώνει την ορατότητα της οθόνης. Στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού, η οθόνη, με τη λειτουργία EASY LINK, συγκεντρώνει όλες τις multimedia, infotainment και navi λειτουργίες, καθώς και τις ρυθμίσεις του συστήματος παραμετροποίησης του οχήματος MULTI-SENSE.

Για πρώτη φορά, το γαλλικό αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αντικαθιστά τις αναλογικές εφαρμογές. Με μέγεθος από 7 έως 10 ίντσες. Η έκδοση με την οθόνη των 10 ιντσών περιλαμβάνει ακόμα και προβολή του συστήματος πλοήγησης.

Η προσπάθεια αναβάθμισης του εσωτερικού χώρου περιλαμβάνει την επιλογή νέων μαλακών πλαστικών και νέων ταπετσαριών για τα καθίσματα.

Η ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Θετικά σχόλια και για το φινίρισμα.

Το τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1.000 κ.εκ., αποδίδει την μέγιστη ισχύ των 100 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. Η ροπή των 16,4 χλγμ, έρχεται στις 2.750 σ.α.λ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8''. Τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 107 γραμ./χλμ.

Όπως διαπιστώθηκε στη δοκιμή, ο κινητήρας έχει επαρκή ενέργεια για να κινήσει ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Το μοτέρ είναι εύστροφο, δεν κάνει πολύ θόρυβο και έχει οικονομική λειτουργία.

Η οδική συμπεριφορά είναι βελτιωμένη χάρη στην υψηλή ακαμψία του νέου πλαισίου και τις νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων.

Ο τιμοκατάλογος του νέου Renault Clio ξεκινά από τα 12.900 ευρώ(1.0 SCe 75 ίππων), 14.190 ευρώ(1.0 Tce 100).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Powered by TUODY Software