Toyota: Δείτε το review του ανανεωμένου CH-R! [vid]

Toyota: Δείτε το review του ανανεωμένου CH-R! [vid]

Το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς ξεκίνησε το 2016 και τώρα πλέον ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, η ανανεωμένη εκδοχή του. Ανήκει στη κατηγορία των C-SUV.

Tο πρώτο πλήρες έτος που κυκλοφόρησε, ο όγκος των πωλήσεων του άγγιξε τις 120.000 μονάδες στην Ευρώπη, καταλαμβάνοντας το 10% της κατηγορίας του. Επιπλέον, 8 από τα 10 Toyota C-HR , που πουλήθηκαν είναι εξοπλισμένα με υβριδικούς κινητήρες. Μέχρι σήμερα περισσότεροι από 400.000 Ευρωπαίοι οδηγούν Toyota C-HR, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.

Το πιο σημαντικό στοιχείο, στο πρόγραμμα που καθόρισε την δημιουργία του ανανεωμένου Toyota C-HR είναι η προσθήκη ενός νέου πιο ισχυρού υβριδικού συστήματος στη γκάμα των κινητήρων.

Διαθέτει επίσης βελτιωμένα χαρακτηριστικά οδήγησης, αναβαθμισμένο εσωτερικό και εξωτερικό σχεδιασμό και εξελιγμένο HMI (Human Machine Interface) με την τελευταία τεχνολογία πολυμέσων.


Δείτε το σχετικό βίντεο:


Η εισαγωγή του πρόσθετου υβριδικού συστήματος παραγωγής ενέργειας δίνει στον υποψήφιο αγοραστή, την επιλογή ανάμεσα σε δύο διαφορετικά υβριδικά σύνολα, πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που είναι μοναδικό στη κατηγορία του. Το υβριδικό σύστημα 1.8 απόδοσης 122 ίππων που διαθέτει από την αρχή της εμπορικής του καριέρας, παραμένει στη παραγωγή αλλά δέχθηκε μια σειρά από αναβαθμίσεις. Η οικολογική του απόδοση βελτιώνεται χάρη στην αναβαθμισμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, που πλέον φέρει αυτή η υβριδική μονάδα. Οι εκπομπές CO2 είναι κάτω των 109 γραμ./χλμ. (WLTP)

Το ενδιαφέρον εστιάζεται στο νέο υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας το οποίο διαθέτει βενζινοκινητήρα 2.0 και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυασμένη απόδοση του αγγίζει τους 184 ίππους και οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από τα 118 γραμ./χλμ. (WLTP).

Η πρώτη δοκιμή στα περίχωρα της Λισαβόνας με κατεύθυνση προς το πανέμορφο Cascais, έγινε με το ανανεωμένο Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force.

Όπως διαπιστώθηκε, το νέο υβριδικό σύστημα συνδυάζει την υψηλή απόδοση, μετά την σημαντική αύξηση της ισχύος. Η παροχή της ενέργειας γίνεται με πιο ομαλό τρόπο σε σχέση με την αρχική υβριδική μονάδα 1.8 ενώ οι καλύτερες επιδόσεις ικανοποιούν και τον οδηγό που θέλει να κινείται με γρήγορο ρυθμό παρά το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου λόγω της προσθήκης των μπαταριών.

Το τεστ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,2'' και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 180 χλμ./ώρα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του κατασκευαστή. Αυτά τα νούμερα δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα και ειδικά η επιτάχυνση είναι πολύ καλή και προσδίδει δυναμικότερη αίσθηση στο αυτοκίνητο βάρους 1.485 κιλών.

Το ιαπωνικό μοντέλο με την μοντέρνα σχεδίαση πλέον έχει απολέσει σε μεγάλο βαθμό το μειονέκτημα του στιγμιαίου θορύβου, κατά την φάση της απότομης επιτάχυνσης. Στο αρχικό μοντέλο, με υβριδικό κινητήρα 1.8, όταν ο οδηγός πατά το γκάζι απότομα για να επιταχύνει, το αυτόματο κιβώτιο CVT, δημιουργούσε ένα θόρυβο για μικρό χρονικό διάστημα, μέχρι να ολοκληρωθεί η νέα προσπάθεια του κινητήρα.

Τώρα στο νέο υβριδικό σύστημα 2.0, ο θόρυβος έχει μειωθεί σημαντικά, συμβάλλοντας στη καλύτερη ποιότητα κύλισης και την ανάδειξη των χαρακτηριστικών άνεσης και ηχομόνωσης του αυτοκινήτου. Ο θόρυβος είναι αισθητός σε ένα βαθμό όταν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα Sport, το οποίο αλλάζει την λειτουργία του κινητήρα και μειώνει την υποβοήθηση του τιμονιού.

Όπως διαπιστώθηκε, βελτιώθηκε και η οδική συμπεριφορά μετά την αναβάθμιση της ανάρτησης και τις νέες ρυθμίσεις του πλαισίου. Πλέον η κίνηση του ιαπωνικού αυτοκινήτου είναι ακόμη πιο ομαλή, πιο ήσυχη, παρέχοντας και νέα επίπεδα δυναμικής οδήγησης.

Οι μηχανικοί αναβάθμισαν και τον συντελεστή NVH. Πλέον, έχει μειωθεί το επίπεδο θορύβου στη καμπίνα από την κύλιση του αυτοκινήτου, την λειτουργία του κινητήρα και τους εξωτερικούς θορύβους. Διαπιστώθηκε ότι πλησιάζει τα επίπεδα της premium κατηγορίας.

Η υιοθέτηση του αναβαθμισμένου συστήματος Multimedia της Toyota επιτρέπει τώρα την πλήρη ενσωμάτωση των smartphone μέσω του "Apple CarPlay" και του "Android Auto". Επιπλέον, το σύστημα αυτό διευκολύνει τις ενημερώσεις χαρτών «Over The Air» στην πλατφόρμα πλοήγησης. Η Toyota παραδίδει το αυτοκίνητο με δωρεάν 3ετή συνδρομή για αυτές τις ενημερώσεις.

Το ανανεωμένο Toyota C-HR είναι εξοπλισμένο με ενσωματωμένο σύστημα επικοινωνίας, παρέχοντας στον οδηγό τις υπηρεσίες της εφαρμογής MyT.

Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η εφαρμογή Hybrid Coaching, η οποία παρέχει εξατομικευμένο μήνυμα καθοδήγησης για να βοηθήσει τον οδηγό να αυξήσει την ηλεκτρική οδήγηση και να αξιοποιήσει τα οφέλη από την υβριδική οδήγηση σε καθημερινή βάση.

Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota C-HR, 1.2 21.100 ευρώ, 1.8 23.900 ευρώ, 2.0 28.500 ευρώ.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Powered by TUODY Software