Εκστρατεία της αλυσίδας McDonald’s για μείωση του πλαστικού στην Ευρώπη

Εκστρατεία της αλυσίδας McDonald’s για μείωση του πλαστικού στην Ευρώπη

Εκστρατεία προκειμένου να μειώσει τη χρήση πλαστικού στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου η νομοθεσία γίνεται ολοένα και πιο αυστηρή, ξεκινά η αμερικανική αλυσίδα McDonald’s.

Η McDonald’s ανακοίνωσε σήμερα την υιοθέτηση νέας συσκευασίας για τα παγωτά της σε όλα τα εστιατόριά της στην Ευρώπη ως το τέλος του 2020, καταργώντας το πλαστικό καπάκι, μία κίνηση που έχει στόχο να εξοικονομήσει περισσότερους από 1.200 τόνους πλαστικό.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει υιοθετήσει μια ολοένα και πιο περιοριστική πολιτική σε ό,τι αφορά το πλαστικό μίας χρήσης: από το 2021 σκοπεύει να απαγορεύσει περίπου δέκα πλαστικά προϊόντα μίας χρήσης, όπως για παράδειγμα τα καλαμάκια.

«Στόχος μας είναι όλες οι πηγές των συσκευασιών μας να είναι προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά ως το 2025 και επίσης να ανακυκλώνουμε τα απορρίμματα στα 37.000 εστιατόριά μας παγκοσμίως» στο ίδιο χρονικό διάστημα, εξήγησε ο αντιπρόεδρος, αρμόδιος για τη βιώσιμη ανάπτυξη, της McDonald’s Κιθ Κένι.

Η εταιρεία αναφέρει ότι χρησιμοποιεί πλαστικό στο 12% των συσκευασιών της στην Ευρώπη, ενώ περισσότερο από το 60% των εστιατορίων της στις οκτώ βασικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται κάνουν διαλογή των απορριμμάτων.

Οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, συχνός στόχος των μη κυβερνητικών οργανώσεων για τη μόλυνση που προκαλούν από τις δραστηριότητές τους, προσπαθούν να απαντήσουν στην αυξανόμενη πίεση των καταναλωτών υιοθετώντας μια πιο υπεύθυνη πολιτική αναφορικά με το περιβάλλον.

Powered by TUODY Software