Μια... φουτουριστική συσκευασία μελιού

Μια... φουτουριστική συσκευασία μελιού

Από την αισθητική της φουτουριστικής ταινίας-θρύλος «2001: Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ εμπνεύστηκε το, με έδρα τη Βαλένθια της Ισπανίας, στούντιο Culdesac Custom για να δημιουργήσει την ταυτότητα του honeygreen+.

Το πρότζεκτ, με την επωνυμία «Innovation by Nature», κινείται σε δύο επίπεδα: από τη μια, μία σειρά από κάψουλες (από ακρυλικό μεθυλεστέρα) που αναδεικνύουν τις αποχρώσεις και διαφορές μεταξύ των διαφορετικών ειδών μελιού. Από την άλλη, εξατομικευμένα κιβώτια πτήσης, ύψους δύο μέτρων, τα οποία είναι έμμεση αναφορά στην ιδέα της μεταφοράς της κάψουλας στο διάστημα. 

Με διαφορετικό είδος μελιού μέσα στην κάθε μία, οι κάψουλες υπογραμμίζουν με έμφαση την υφή, τα χρώματα, τις πυκνότητες μέσω δύο διαφανών κομματιών από ακρυλικό μεθυλεστέρα.

Τα οποία κομμάτια, εσωτερικά, είναι σφραγισμένα με δακτύλιο κυκλικής διατομής, και κλείνουν με μια ορατή βίδα (για να φέρουν στη μνήμη την έννοια του ερμητικού σφραγίσματος). Η κάθε κάψουλα είναι γεμάτη με μέλι στο 90% της χωρητικότητάς της για να δίνει την αίσθηση του κενού με τη φυσαλίδα που δημιουργείται στο εσωτερικό της. Καθώς το ανθρώπινο χέρι κινεί την κάψουλα, αναδεικνύονται οι ιδιότητες του κάθε είδους μελιού (πυκνότητα, χρώμα, βαθμός διαφάνειάς του κλπ).

Τα κιβώτια περιέχουν όλες τις κάψουλες ενώ, ανοίγοντας και κλείνοντας την πόρτα τους, αναδύεται από μέσα φως, μετατρέποντάς τα σε ένα είδος μεγάλου μελένιου φαναριού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Powered by TUODY Software