Gourmet

Χρυσές συμβουλές διατροφής κατά των ιώσεων

Οι ιώσεις βρίσκονται σε έξαρση και πολύ σημαντικό ρόλο στην προστασία του οργανισμού παίζει η διατροφή. 

Συνταγή: Φακές με λεμόνι και άνηθο

Κάναμε τις φακές λεμονάτες με μπόλικο άνηθο και ρίγανη και είναι μούρλια!

Αυτή είναι η ιδανική διατροφή για την υγεία μας

Αυτά που οι άνθρωποι τρώνε και ο τρόπος που παράγουν την τροφή τους, πρέπει να αλλάξουν δραστικά στο μέλλον, αν οι άνθρωποι θέλουν να είναι πιο υγιείς, αλλά και η Γη να μην υποφέρει μαζί τους.

Αποκωδικοποιήθηκε το «DNA» της ελληνικής φέτας- Περιέχει 489 διαφορετικές πρωτεΐνες

Ερευνητές του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ανέλυσαν την ελληνική φέτα, αποκρυπτογραφώντας, για πρώτη φορά σε μοριακό επίπεδο, το περιεχόμενο, την αξία και τις διατροφικές ιδιότητές της.

«Φρουρός» ενάντια του καρκίνου το μπρόκολο

Το σκουροπράσινο δενδροειδές λαχανικό που κοσμεί το ελληνικό τραπέζι κυρίως μέσα στον χειμώνα, είναι διάσημο για τις προστατευτικές του ιδιότητες έναντι διαφόρων ασθενειών και παθήσεων.

Η απόλυτη συνταγή για παραδοσιακό μπριάμ

Και θα γλείφετε τα δάχτυλά σας!

Συνταγή: Μοσχάρι με κυδώνια, δαμάσκηνα και πράσα

Δεν φαντάζεσαι πόσο νόστιμα είναι όλα αυτά μαζί μόλις μαγειρευτούν!

Τι συμβαίνει στην καρδιά αν τρώτε ένα αυγό κάθε μέρα

Τα αυγά υπήρξαν τροφή “ταμπού” εδώ και δεκαετίες, καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη, αλλά οι πιο πρόσφατες επιστημονικές έρευνες δείχνουν, ότι μπορεί να μην είναι τόσο ανθυγιεινά όσο θεωρούνταν κάποτε.

Συνταγή: Αλμυρό τσιζκέικ με ανθότυρο

Σε ποιον δεν αρέσει το τσιζκέικ;!

Συνταγή: Πένες με σάλτσα μπλε τυριού και καρύδια

Από τις αγαπημένες συνταγές των μακαρονάδων!

Σε ρωσικά χέρια ο γαστρονομικός οδηγός Gault&Millau

Ο γαλλικός γαστρονομικός οδηγός Gault&Millau, δεύτερος μετά τον οδηγό Michelin, πωλήθηκε στη ρωσική οικογένεια Σκβαρτσόφ, η οποία δεσμεύτηκε να επενδύσει εκατομμύρια ευρώ για την αγορά του, ανακοίνωσε ο μέχρι σήμερα ιδιοκτήτης του, ο Κομ ντε Σεριζέ.

Συνταγή: Μπακαλιάρος στην κατσαρόλα με λαχανικά

Αχνιστό ψαράκι που παίρνει όλη τη γεύση των λαχανικών. Το μαγειρεύουμε με καρότα, κρεμμύδια, πατάτες και άνηθο.

Χρήσιμες συμβουλές για επαρκή πρόσληψη ασβεστίου μέσω της διατροφής

Τα οστά είναι ζωντανοί σχηματισμοί και χρειάζονται ασβέστιο για να παραμείνουν υγιή. Χωρίς αρκετό ασβέστιο, τα οστά γίνονται εύθραυστα και μπορεί να σπάσουν πολύ εύκολα.

Μπιγιονσέ και Τζέι Ζι το γύρισαν στο vegan

Η Μπιγιονσέ και o Τζέι Ζι ενθαρρύνουν τους θαυμαστές τους να υιοθετήσουν τη φυτική διατροφή, εξηγώντας ότι το να είσαι vegan είναι, κατά τη γνώμη τους, θέμα παγκόσμιας σημασίας.

Εύκολη μακαρονοσαλάτα με ντομάτα, κάππαρη και ελιές

Ελαφρύ σαλατογεύμα κατάλληλο για όλες τις ώρες.

Powered by TUODY Software