Ο Μηταράκης πήγε στο ΕΦΚΑ γιατί καλούσε στο 1555 του και δεν του απαντούσαν

Ο Μηταράκης πήγε στο ΕΦΚΑ γιατί καλούσε στο 1555 του και δεν του απαντούσαν

Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), που εδρεύει στην Αθήνα, έκανε ο υφυπουργός Εργασίας Νότης Μηταράκης, καθώς μετά από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, δεν του απαντούσε κανείς...

Ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων πήγε στον ΕΦΚΑ και συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

Μετά την επίσκεψη δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες».

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software