Μείωσε τις θερμίδες με… αντικαταστάσεις

Μείωσε τις θερμίδες με… αντικαταστάσεις
Το καλοκαίρι αυξάνονται οι επισκέψεις μας σε ταβέρνες και εστιατόρια και οι μελέτες δείχνουν ότι, όσο αυξάνονται οι επιλογές φαγητού, αυξάνεται και η κατανάλωση.

Ο Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Νίκος Καφετζόπουλος σου δίνει tips για να παραγγέλνεις πιο έξυπνα και σου προτείνει 6 αντικαταστάσεις που θα σε γλιτώσουν από θερμίδες και, τελικά, κιλά.

«Όσον αφορά τα ορεκτικά, επειδή κάθε πιατάκι έχει περίπου όσες θερμίδες έχει και ένα πιάτο φαγητού, η επιλογή τους είναι κρίσιμης σημασίας» λέει ο ίδιος. «Ιδανικά, προσπαθούμε να έχουμε στο τραπέζι μας είτε σαλάτα και κυρίως γεύμα είτε κάποια ορεκτικά. Όχι και τα δύο!

Επιπλέον, προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε τα τηγανητά ορεκτικά, όπως σαγανάκι, τηγανητές πατάτες, τυροκροκέτες, αλλά και τις πίτες, που είναι γενικά πιάτα πλούσια σε θερμίδες, περισσότερες και από το κυρίως πιάτο μας. Αν όμως θέλουμε να έχουμε κάποια ορεκτικά, κάνοντας κάποιες έξυπνες κινήσεις, θα μπορέσουμε να γλυτώσουμε εκατοντάδες θερμίδες».
 
Οι αντικαταστάσεις που προτείνει ο Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Νίκος Καφετζόπουλος:

Προτίμησε μανιτάρια πλευρώτους ή ψητά λαχανικά (50-60 θερμίδες) αντί για τηγανητά κολοκυθάκια (250 θερμίδες/μερίδα).

Προτίμησε πατατοσαλάτα (280 θερμίδες), αντί για πατατοκεφτέδες (500 θερμίδες/μερίδα).

Προτίμησε ψητή φέτα (250 θερμίδες), αντί για τυροκροκέτες (480 θερμίδες/μερίδα).

Προτίμησε μπρουσκέτες με σάλτσα ντομάτας (40 θερμ./τεμάχιο), αντί για τυρόπιτα (320 θερμίδες).

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software