Τέσσερις στιγμές αδυναμίας που κινδυνεύεις να χαλάσεις τη δίαιτά σου!

Τέσσερις στιγμές αδυναμίας που κινδυνεύεις να χαλάσεις τη δίαιτά σου!

Λίγο πριν το Πάσχα και είσαι σε φάση δίαιτας; Σε λιγότερο από δύο μήνες ξεκινάνε τα μπάνια κι εσύ ξανα-ξεκίνησες διατροφή μπας και φύγουν τα ψωμάκια; Ή μήπως είσαι από τους συνεπείς που συμπληρώνουν 4 μήνες προγράμματος και βλέπεις να μπαίνεις στο παλιό σου τζιν; 

Επειδή όμως η δίαιτα εύκολα μπορεί να χαλάσει, βρετανοί επιστήμονες εξέτασαν τις στιγμές εκείνες που είναι πιθανό να κάμψουν ακόμα και τον πιο αφοσιωμένο στην δίαιτά του άνθρωπο.

Ποιες είναι οι στιγμές αυτές;

1. Πολύ αργά τη νύχτα, εκεί που το ψυγείο και τα αλμυρά ή γλυκά σνακς σε προσκαλούν με το όνομά σου σαν σειρήνες να υποκύψεις στα νόστιμα θέλγητρά τους.

2. Όταν είσαι κουρασμένη, γιατί ποιος θα μαγειρέψει κάτι υγιεινό όταν το ντελιβεράδικο έχει προσφορά την πίτσα 1+1 δώρο.

3. Όταν μπαίνει στη μέση το αλκοόλ, γιατί πώς θα πιούμε εκείνο το τσιπουράκι χωρίς μεζεδάκι.

4. Όταν είσαι με φίλους γιατί ο μαραθώνιος Game Of Thrones βγαίνει καλύτερα με σουβλάκια κι όχι με αγγουράκια τουρσί.

Οι μελετητές λοιπόν έθεσαν σε δοκιμασία κυρίως γυναίκες και οι συμμετέχουσες είχαν το κινητό τους μαζί για να καταγράψουν την στιγμή της απιστίας στην δίαιτα ή τη στιγμή που σκέφτηκαν να τα χαλάσουν όλα αλλά δεν ενέδωσαν. Το αποτέλεσμα; Τουλάχιστον τις μισές από τις περιπτώσεις που περιγράψαμε παραπάνω, οι συμμετέχουσες χάλασαν την δίαιτα!

Ωστόσο όπως λένε οι ειδικοί η μεγάλη πρόσκληση όταν κάνεις ατασθαλία, είναι να μη συνεχίσεις με τη λογική του όλα ή τίποτα. Είναι σημαντικό να σεβαστείς την προσπάθειά σου και αν τελικά οι ατασθαλίες συνεχιστούν, τουλάχιστον να το απολαύσεις!

Οι ενοχές εξάλλου, είναι κακός σύμβουλος και δε θα σε βοηθήσουν να επανενταχθείς στο πρόγραμμα. Τέλος, είναι κακή ιδέα να ζυγιστείς το επόμενο πρωί, καθώς το αποτέλεσμα που θα δεις θα σε μπερδέψει περισσότερο και μπορεί να μην είναι καθόλου βοηθητικό!

Σε ρεαλιστική βάση η απόφαση είναι δική σου: Αν είσαι σε φάση απώλειας, θα πρέπει να κάνεις μόνο ένα free γεύμα κάθε εβδομάδα, ενώ αν απλά θέλεις να συντηρήσεις το βάρος σου, δυνητικά επιτρέπεται να καταναλώσεις μέχρι και 2.

Αν πάλι η δίαιτα δεν σου ταιριάζει απλώς μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου!

 

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software