Δαμάσκηνα στην εγκυμοσύνη: 4 οφέλη που δεν γνωρίζατε

Δαμάσκηνα στην εγκυμοσύνη: 4 οφέλη που δεν γνωρίζατε

Τα φρούτα αποτελούν ουσιαστικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Αλλά υπάρχει μια γενική πεποίθηση ότι μερικά φρούτα, όπως τα δαμάσκηνα και ο ανανάς, δεν είναι ασφαλή για κατανάλωση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Τα δαμάσκηνα είναι πεντανόστιμα και θρεπτικά, μπορείτε όμως να τα καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Ορίστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε αν είστε έγκυες.

Είναι ασφαλές να τρώτε δαμάσκηνα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Τα δαμάσκηνα και τα αποξηραμένα δαμάσκηνα θα μπορούσαν να είναι καλά για τις έγκυες γυναίκες, καθώς είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο και βιταμίνες A και C.

Ωστόσο, η κατανάλωση αυτών των φρούτων συνδέεται με το σχηματισμό πέτρας στα νεφρά και πρέπει να αποφεύγεται από γυναίκες που έχουν προβλήματα με τα νεφρά. Τα δαμάσκηνα, όπως και κάθε άλλο φαγητό, πρέπει να καταναλώνονται σε μέτριες ποσότητες.

Πόσα δαμάσκηνα πρέπει να καταναλώνει μια εγκυμονούσα;

Η Εθνική Υπηρεσία Υγείας στην Αγγλία,συνιστά στις έγκυες γυναίκες να καταναλώνουν καθημερινά πέντε έως επτά μερίδες φρέσκων φρούτων. Μπορείτε φάτε δαμάσκηνα ως μία από τις μερίδες. Δύο δαμάσκηνα ισοδυναμούν με μια μερίδα. Μπορείτε να φάτε φρέσκα, αποξηραμένα ή ένα ποτήρι φρέσκο ​​χυμό δαμάσκηνου.

Τα οφέλη του δαμάσκηνου στην εγκυμοσύνη:

Διατηρεί τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα

Ανακουφίζει τη δυσκοιλιότητα

Βελτιώνει την υγεία των οστών

Αποτρέπει τον πρόωρο τοκετό

Πιθανές παρενέργειες των δαμάσκηνων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Τα δαμάσκηνα περιέχουν οξαλικό άλας και θα πρέπει να αποφεύγονται κατά την εγκυμοσύνη εάν έχετε ή είχατε πέτρες στα νεφρά. Ο περιορισμός της πρόσληψης δαμάσκηνων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των κινδύνων από πέτρες οξαλικού ασβεστίου.

Πηγή: Momjunction.gr

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software